Bli medlem i föreningen!

Som medlem i föreningen får du bland annat:

• Deltaga på föreningens alla aktiviteter
  • Vara med och påverka den framtida utvecklingen av föreningen
  • Vara med och tävla om Årets miniatyrhäst inom olika kategorier samt Årets youth
  • 5 % rabatt när du försäkrar din Amerikanska miniatyrhäst hos Agria Djurförsäkring
    (kan ej kombineras med andra organisationsrabatter, självriskavtal och gäller inte på försäkring för foster och föl. Total rabatt policy kan maximalt utgå enligt Agrias vid var tid gällande rabattpolicy)
  • Du får annonsera hästar och utrustning utan kostnad
  • Uppfödare får stå listade på hemsidan samt sin hingst annonserad för betäckning
  • Tillgång till den slutna FB gruppen för medlemmar som du hittar här (länk)
  • Du kan även få hjälp med frågor kring registrering av din Amerikanska miniatyrhäst. Mer information här (länk)
  • Kontakt med andra miniatyrhäst ägare och uppfödare
  • Sist men inte minst god kamratskap!
Medlemsavgift för 2024

Enskild medlem 400 kr
Familjemedlemskap 600 kr (föräldrar och barn under 18 år)
Ungdoms medlem upp till 18 år 100 kr
Reducerad medlemsavgift 200 kr för nya medlemmar där säljaren betalar för den som köpt miniatyrhäst (säljaren ska vara medlem för att kunna ta del av detta)

Medlemskapet gäller per kalenderår, men medlemsavgifter betalda efter 1/10 gäller för hela det nästkommande året!

Medlemsavgiften sätter du in på föreningens konto. Glöm inte att ange namn vid inbetalning.
Swish 1232243053
PG: 632257-2
BG: 838-4554

Ansök om medlemskap i formuläret nedan

JaNej

Varmt välkommen som medlem i föreningen!